wtorek, 18 sierpnia 2015

Powitanie ;-)

Witajcie! Postanowiłam założyć nowy blog.. Tym razem będzie o gotowaniu. I tym prostym i tym troszeczkę bardziej skomplikowanym. Szef kuchni ze mnie żaden, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy :) Lubię zjeść coś smacznego dlatego lubię gotować- na gotowe dania nie ma co liczyć...

Z racji, że obecnie mamy okres robienia przetworów myślę że to właśnie przetwory będą się teraz pojawiać najczęściej.

Z ciastami idzie mi najsłabiej ale wszystko jest dla ludzi... i jak to się mówi człowiek uczy się całe życie, a więc ja chętnie wezmę naukę robienia ciast  swoje ręce :)

Zapraszam i mam nadzieję, że zaciekawię was na tyle, że będziecie próbować moich przepisów :)


Miłego dnia :-)


1 komentarz:

  1. Przyszłej mamy? Gratuluję:* Fajnie, że założyłaś taki blog, mnie również najbardziej interesują właśnie przetwory:) Niedługo będę miała gdzie je trzymać, więc przyda się trochę fajnych, prostych przepisów:) A z ciastami też u mnie krucho, ale mam jedno, które robi furorę i cały czas je muszę robić - ze strony kotlet tv brownie snikers - tylko używam mniej składników - czekoladę jedną, a nie 3:) Cukru prawie wcale i też super:)))

    OdpowiedzUsuń